Klachtenregeling

Wij hechten waarde aan tevreden relaties en daarom werken wij continu aan het optimaliseren van de kwaliteit van onze dienstverlening. Het kan voorkomen dat er soms een fout wordt gemaakt of een misverstand ontstaat. Het is en blijft tenslotte mensenwerk.

Onze ervaring is dat klachten het beste opgelost kunnen worden tijdens een persoonlijk gesprek. Bent u ontevreden over onze dienstverlening neem dan contact met ons op via onderstaand telefoonnummer. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.

Is uw klacht door een persoonlijk gesprek niet verholpen of leent de klacht zich volgens u niet voor een gesprek? Dan vragen wij u de klacht schriftelijk te melden door middel van:

  • Het sturen van een email aan: info@altena-aa.nl
  • Het sturen van een brief aan:
    Altena & Broeze accountants
    T.a.v. J.H. Altena
    Postbus 23
    7468 ZG Enter

In alle gevallen vragen wij u vriendelijk duidelijk uw naam, uw adres, de naam van de medewerker waarop de klacht betrekking heeft, de dagtekening en de aard van de klacht aan te geven.

Wij waarderen het zeer dat u uw klacht laat weten. Dat geeft ons de mogelijkheid hierop te reageren. Wij verzekeren u dat gegronde klachten door ons worden meegenomen in de evaluatie van onze organisatie. Uiteraard doen wij onze uiterste best om maatregelen te nemen, om herhaling van een probleem te voorkomen.

Onze diensten op een rij

Accountancy

Een gestructureerd opgezette financiële administratie is van wezenlijk belang.

Lees verder

Belasting (advies)

Periodieke diensten die wij verzorgen zijn aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

Lees verder

Salarisadministratie

Het verwerken van salarissen van uw personeel is een belangrijk onderdeel voor ondernemers met personeel.

Lees verder

Bedrijfseconomische advisering

Waar wilt u naar toe met uw onderneming? Hoe denkt u deze doelen te behalen? En wat heeft u hiervoor nodig?

Lees verder

Wat wij belangrijk vinden